Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van de glimmende neus af en van mijn droge gezichtshuid?

Als ik heb gedoucht begint mijn voorhoofd direct te schilferen mijn neusvleugels beginnen dan ook te schilferen, maar de voorkant van mijn neus glimt heel erg. Als ik mijn gezicht ga scrubben gaat mijn hele gezicht glimmen. Een dagcreme helpt niet want dat gaat het ook glimmen, als ik geen dagcreme op doe dan blijft het maar schilferen.... Iemand misschien tips? Want niks helpt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de apotheek kan je normaderm van Vichy kopen. Dat vernauwt je poriën en matteert én voedt je huid waar het nodig is. Je zult ook een egalere huid krijgen.
Zeker het proberen waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor het glimmen zou je een beetje poeder op kunnen doen. Voor het schilferen werkt (een klein beetje) vaseline heel goed. Te koop bij iedere drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tegen de glim kun je het best een beetje talkpoeder op een grote kwast doen en het een beetje op de glimmende zone poederen maar niet te veel anders ben je wit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding