Hoe kom ik van de glimmende neus af en van mijn droge gezichtshuid?

Als ik heb gedoucht begint mijn voorhoofd direct te schilferen mijn neusvleugels beginnen dan ook te schilferen, maar de voorkant van mijn neus glimt heel erg. Als ik mijn gezicht ga scrubben gaat mijn hele gezicht glimmen. Een dagcreme helpt niet want dat gaat het ook glimmen, als ik geen dagcreme op doe dan blijft het maar schilferen.... Iemand misschien tips? Want niks helpt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Bij de apotheek kan je normaderm van Vichy kopen. Dat vernauwt je poriën en matteert én voedt je huid waar het nodig is. Je zult ook een egalere huid krijgen.
Zeker het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor het glimmen zou je een beetje poeder op kunnen doen. Voor het schilferen werkt (een klein beetje) vaseline heel goed. Te koop bij iedere drogist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tegen de glim kun je het best een beetje talkpoeder op een grote kwast doen en het een beetje op de glimmende zone poederen maar niet te veel anders ben je wit