hoe komen je wenkbrauwen op de zelfde hoogte?

hooi

vandaag heb ik mijn wenkbrauwen laten doen door een specialist, en ze zijn niet meer op de zelfde hoogte! ik weet dat je wenkbrauwen zusjes zijn en geen tweeling en ik heb altijd wat verschil gehad maar nooit qua hoogte!

hoe zorg ik er voor dat ze op de zelfde hoogte komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De specialist die dit heeft gedaan neemt niet zijn of haar verantwoording, dat is jammer. Schoonheidsspecialist(e) is geen beschermd beroep, dat is in dit geval jammer, want je kunt nergens je klacht kwijt. Probeer het zelf bij te werken, je kunt bij iedere drogisterij en parfumerie wenkbrauwpoeder kopen, hier zit een malletje bij zodat je je wenkbrauw perfect vorm kan geven, daarna kun je met een pincet de haartjes die erbuiten komen, wegtrekken. Wenkbrauwen groeien over het algemeen snel weer aan, mits het haarzakje beschadigd is, dan heb je kans dat de haartjes niet meer terugkomen.