Hoe krijg je highlights uit je haar zonder te verven?

Ik was laatst bij een kapper en heb permanente highlights laten verven. Maar die zijn te licht geworden. Dus ben ik naar een andere kapper geweest en heb er een kleurspoeling over heen laten verven (dit was vorige week vrijdag) maar door het zwemmen in de zee is de kleurspoeling er bijna helemaal uit. Hoe kun je dit oplossen zonder te verven? Want dat is niet goed voor mijn haat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dat kan alleen zonder verven, door ze uit te laten groeien. De kleuringen van tegenwoordig zijn zo slecht niet meer, dus verven is niet zo'n aanslag op je haar, als je je haar maar goed verzorgd. Was je haar zo min mogelijk, met de juiste producten voor je beschadigde haar (beschadigd door het blonderen), fohn je haar daarna niet droog, ook geen stijltang gebruiken, want deze 2 drogen je haar enorm uit, laat je haar gewoon aan de lucht drogen, of gebruik een heatprotector, als je je haar toch een keer wil drogen met de fohn, of een stijltang wil gebruiken. Kam je haar zo min mogelijk, kammen en borstelen kan de oorzaak zijn van afbrekend haar. Zwem niet in chloorwater, daar worden je highlights groenig van. Doe geen strakke elastiekjes in je haar, hierdoor breekt je haar ook. Als je je hieraan houdt, dan kun je je haar rustig af en toe kleuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Flink wassen met Head&shoulders anti-roos shampoo.