Wat kan je doen tegen een tattoo die te diep is gezet?

Ik heb sinds een week of twee mijn nieuwe tattoo op mijn pols. Ik ben er heel erg blij mee alleen ik voel 'm heel erg op mijn huid zitten. Ik heb gehoord dat dat betekent dat de tattoo te diep is gezet. En dat de kans groot is dat hij zal uitlopen. Ik vroeg me af of er iets is waardoor dat "uitloop-proces" trager zal gaan.

( Ik heb meerdere tattoos bij verschillende artiesten laten zetten en dit is de enige tattoo die zo aanvoelt. Ik ben ook terug gegaan met de vraag wat ik er he beste tegen kon doen, maar ik werd helaas niet serieus genomen.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.7K

Antwoorden (3)

Als ik jou was zou ik naar een huisarts gaan want als de stof van je tattoo in je bloed
komt ben je verder van huis. Bij de meeste mensen is het zo dat als je een tattoo heb laten zetten dat je lichaam dan om de vloeistof van de tattoo een soort muur om heen bouwt dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je een uitloop proces hebt.
Tip: ga naar een huisarts om 2 redenen:
1. voor geruststelling
2. als je dan toch iets hebt opgelopen kun je het beter meteen laten behandelen.
succes!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
''als de stof van je tattoo in je bloed
komt ben je verder van huis'' Hoe snel en hoeveel is dit? Want tijdens het zetten is er een grote kans dat er stof van je tattoo in je bloed komt..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is al dodelijk vanaf 6en halve liter ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
''al'' dodelijk? Of was dat sarcasme? hahaa
De huid op je pols is veel dunner, dus dan zit hij al snel dieper. Ik zou wachten tot ie helemaal genezen is om te beginnen. Die op mijn rug was eerst ook te voelen, maar na genezing niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook een tattoo op mijn pols. De eerste week kon ik deze ook voelen. Je kan voor de zekerheid langs de huisarts gaan maar je kan ook wachten tot de tattoo volledig genezen is. Jammer dat de tattooshop je niet serieus genomen heeft, niet meer naartoe gaan dus ;-).