Ik heb de zijkanten van mijn haar kort geschoren, ik wil nu maar mijn haar gaan verven maar komt de verf dan niet op te erg op mijn hoofdhuid?

Ik ben een man, voor alle duidelijkheid.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij het Kruidvat kan je speciale doekjes kopen om haarverf van je huid te halen(ligt naast de haarverf in de winkel)hoef je niet te gaan klieren met allerlei troep om het eraf te krijgen.
Gebruik het ook zelf als ik me haar verf.

Het beste antwoord

Even een paar dagen NIET je haar ( je hoofd )wassen dan moet het wel lukken . Dus pas kleuren nadat je hoofdhuid een natuurlijk vet laagje heeft .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En mocht het toch op plekken blijven zitten tijdens uitspoelen kleur de verf gebruiken met zeg een massage achtige beweging de boel uit te spoelen . Toch nog iets dan witte sigaretten ( sigaren )AS met nivea mengen en dan poetsen maar .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat laatste moet ik pas doen als het niet werkt? Top antwoord bedankt, ga het binnenkort doen