Kan je door de zon bloedpropjes krijgen?

Hoi

Mijn dochter van 1 jaar heb felrode kleine bultjes op haar arm en Been. Het zijn er maar 7. Maar wel felrood. Het is klein en jeukt niet. (heeft er geen last van)
Vijfde ziekte is het niet.(heeft ze al gehad)

Kan dit door de zon en warme komen? Het lijken net bloedpropjes.

Dank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien is het zonneallergie.

Bloedpropjes zijn het niet die zitten onderhuids in de aderen/bloedvaten en zijn zeer pijnlijk en dan is de rode plek ook groter dan een bultje.