hoe lak je goeg de nagels van kleine kinderen ?

ik ga samen met 2 vriendinnen op mijn basis-school een dagje helpen bij een soort lente feest.
Ons idee was om nagels te gaan lakken en misschien ook voor make-up te zorgen.....
Maar er lopen natuurlijk bijna alleen maar kleine kinderen rond die het super vinden om zich mooi te laten maken!
nou was dus mijn vraag hoe ik mooi de nagels van grote en wat kleinere kinderen te lakken

alvast bedankt XD !
P.S. :
misschien heeft er iemand een voorbeeld!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Onlangs heeft essence een soort van nagelhouder uitgebracht. Hier leg je de nagel dan als volgt op. (Zie afbeelding)
Zo komt de nagellak ook niet zo snel op de huid en ligt de nagel vrij stil. De nagelhouder is €1,89 dus dat is te doen. Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet hier eerst toestemming van de ouders voor vragen, er zijn veel ouders die dat niet willen, dus kun je daarmee de naam van de school in slecht daglicht zetten.
Gebruik kindernagellak, vraag aan de kinderen of ze het willen en zo ja, doe het dan (als er toestemming van de ouders is), willen ze het niet, doe het dan niet. Praat gezellig met het kind terwijl je lakt, dan blijven ze wel stil zitten, vertel er ook bij dat het alleen lukt, als ze stil blijven zitten. Lak de nageltjes een of 2 milimeter van de nagelriem af. Lak in strakke lijnen, je kunt het beste oefenen op de pink van je vriendin. Als 1 van de ouders niet wil dat je zijn of haar kind lakt, zie dan helemaal van het plan af, dat bederft de dag voor het kind dat niet mag. Het kind ziet om zich heen vrolijke nageltjes, behalve die van hem of haar, dat kan een kind onnodig verdrietig maken, wat vast niet de bedoeling is.