Uitsluitend bij de apotheek op vertoon van recept of doktersadvies. Stel je voor dat iedereen ze kon kopen. Makkelijk voor de junks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Injectienaalden kan je gewoon op internet kopen (zoals hier: http://www.praxisdienst.nl/nl/Injectie+infusie/Naalden/Wegwerpnaalden+standaard+maten/?gclid=CJfRwqaHz7UCFRDKtAodyR8ANA )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(Voor het geval dat, ik had het even opgezocht, ik koop ze zelf niet haha)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je wilt niet de junks aan schone naalden kunnen komen, laat ze hun vuile naalden maar met elkaar delen. Verder klopt het antwoord niet, naalden zijn gewoon te koop, als een apotheek moeilijk doet is dat hun zaak, er zit geen regelgeving achter, gewoon naar de volgende apotheek dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ jack, precies.
Zijn we daar ook weer van af.
Bij de drogisterij kun je meestal wel injectienaalden kopen, echter de naalden die jij bedoeld, voor het pedicuren zijn niet bij iedere drogisterij op voorraad, maar misschien wel te bestellen. Er naar vragen dus. Niet in iedere drogisterij van dezelfde keten, hebben ze ook exact hetzelfde assortiment.