Weet iemand hoe dit papiertje heet waarbij je een strakke lijn van eyeliner er langs kan tekenen?

Je legt dit papiertje over je oog en je tekent er zo langs, dat je lijn heel strak is. (zie foto)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is eigenlijk een vormpje voor de wenkbrauwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Owh, maar je kunt het volgens dat filmpje ook voor eyeliner gebruiken ;d

Het beste antwoord

Dat zijn wenkbrauw sjablonen.
Die gebruik je als je eigen wenkbrauwen niet perfect zijn
of je ben je niet in de gelegenheid om je wenkbrauwen te epileren.
Dan is dit een mooi hulpmiddel om ze mooi in model in te kleuren
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om het aanbrengen van eyeliner langs de ogen, niet over het in vorm brengen van de wenkbrauwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tacuma, wat hoiikbencool op afbeelding laat zien
is toch echt een wenkbrauw sjabloon en die zitten
niet langs je ogen maar boven je ogen !

Andere antwoorden (2)

Dat zijn wenkbrauw sjablonen. Zo krijg je de juiste vorm wanneer je ze epileert.

http://www.jana.nl/a-25242606/wenkbrauw-make-up-eyebrow-make-up/wenkbrauw-sjablonen-6-st-2315
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om het aanbrengen van eyeliner langs de ogen, niet over het in vorm brengen van de wenkbrauwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar zo heet dat vormpje van de foto wel! Als ik mijn tandenborstel gebruik om op mijn rug te krabben blijft het een tandenborstel heten..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;-)
Dat is inderdaad voor de wenkbrauwen,er bestaat wel een eyelinersjabloon,alleen moet je de uitloop zonder sjabloon zien te doen.