Mijn nagel scheurt vertikaal in (inmiddels tot halverwege mijn nagelbed) wie weet wat ik hieraan kan doen?

normaal gesproken scheuren nagels horizentaal maar in mijn geval vertikaal, hierdoor is het onmogelijk om mijn nagel te laten groeien. Heb verschillende producten geprobeerd maar niks helpt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.5K
Ivana
10 jaar geleden
Je zou de nagel kunnen lijmen door middel van secondelijm. Dan scheurt hij niet verder door en groeit gewoon wel aan. Secondelijm blijft ook tijdens het wassen gewoon zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En seconde lijm is giftig, dus niet handig als het in je bloedbaan komt.
Reddie
10 jaar geleden
@mobie1980 , sinds wanneer komen nagels in je bloedbaan?
En in welke dosering is het giftig?
Ritsuka
10 jaar geleden
Is je voeding goed?

Antwoorden (2)

Volgens mij scheuren ze niet normaal horizontaal, maar verticaal.
Bij mij met enige regelmaat. En als het bij de ene vinger genezen is, is er weer een ander aan de beurt.
De huisarts weet hier geen raad mee.
Nagelstylisten ook niet. Die zeggen alleen dat je er beslist geen secondenlijm op mag doen. Maar daar zullen ze dus ook wel geen verstand van hebben.
Gewoon secondenlijm dus. Of een stevige nagellak. Of een opgeplakte nagel.
Voor vrouwen een mooie, voor mannen een naturel.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Komt misschien doordat jij geen fruit eet?
Reddie
10 jaar geleden
@Amadea, Tr..t ;-)
Amadea
10 jaar geleden
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar het is echt zo dat voeding invloed heeft op de sterkte van nagels.
Gewoon secondelijm. Een dun randje aan de binnenkant en als dat nog niet lukt aan de buitenkant. Dat is wel financiële pech voor de nagelstylistes. Na een weekje lijm is het zwakke stuk van de nagel uitgegroeid en dan gaat het weer een tijdje goed.
Wel voorzichtig zijn met die lijm!!!!!