ik wil de Derma Wand bestellen. Zijn er mensen die ervaring hebben met het apparaat?

ik heb een litteken onder mijn lip.hij is niet groot iets groter als een cm maar het is een beetje een kuiltje en dan zie je hem. ik heb gemaild met marjo horn.maar ze kan niets doen omdat er een moedervlek zat die weg is gehaald. ze raadde me aan de Derma Wand te proberen. vanwege goede verhalen.maakt je huid strakker.
daarom wil ik vragen of er mensen zijn die het gebruiken. en er wat over kunnen vertellen hoe werkt het, doet het zeer, heeft het echt effect dat soort uitleg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Tell Sell ding? Werkt niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je dat uit eigen ervaring of horen zeggen?
Ritsuka
11 jaar geleden
producten van Tell Sell zijn over het algemeen niet echt goed.
anneliez
11 jaar geleden
of ze zijn en paar maanden later voor minder dan de helft te koop bij Blokker en Marskramer

Antwoorden (1)

Niet bestellen. Ik heb een professionele kuur gedaan met nul resultaat. Het werkt met zogenaamde ionen.
Voor lidtekens doet het al hélemaal niets. Je gezicht en lidteken idd goed insmeren met een beetje Bio oil helpt wel. Vooral het in-masseren is goed voor de bloedsomloop.