Hoe kom ik van mijn te rode lippen vanaf?

Ik heb van mijn eigen heel rode lippen en een lichte huid, ik vind dat zo lelijk. wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Rode lippen word juist als aantrekkelijk gezien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt er een deugd van maken, je haren zwart verven en jezelf voortaan Weefsnitje noemen. Of vampierentandjes gaan dragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als antwoord heb je hier niets aan, maar de combinatie zoals jij beschrijft wordt door vele mannen ( inclusief mijzelf) als buitengewoon mooi ervaren

Antwoorden (3)

Daar is niets aan te doen. Je lippen zijn bedekt met een hele dunne huid. Die huid heet het lippenrood. Het lippenrood bevat geen pigment, je lippen zijn dus eigenlijk doorzichtig. De rode kleur van je lippen komt door de bloedvaten die door je lippen lopen.
Het enigste dat je kunt doen is het camoufleren, uit je naam is niet op te maken of je een man of vrouw bent, maar ga eens naar een schoonheidsspecialiste, of goede drogisterij/parfumerie, daar kunnen ze je trucjes leren hoe je kan camoufleren, dit kan voor zowel vrouwen als mannen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
P.s. In haar profiel staat dat ze een vrouw van 17 jaar is.
Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent. Huid kan in het algemeen worden getatoeëerd of gelazerd, maar de huid van je lippen is heel erg gevoelig en kwetsbaar, dus ik denk niet dat dat een optie is.

Je zou eens een dermatoloog kunnen raadplegen als je huisarts je daar naar wil verwijzen of een schoonheidsspecialiste raadplegen.

Ik kan me voorstellen dat je dit nu een probleem vindt maar misschien dat je er over een paar jaar juist heel blij mee bent. Hoeveel vrouwen zullen je niet benijden omdat ze juist alle moeite doen en steeds weer met lipsticks en dergelijke in de weer moeten om juist rode lippen te krijgen.

Toegevoegd na 16 uur:
regel 2 gelazerd moet zijn: gelaserd
11 jaar geleden
Met 17 draagt men al best eens een lippenstift. Dus voor een tijdelijke oplossing een lichte lippenstift kopen. Laat je goed adviseren en test voordat je koopt.