werkt haarverf verwijderaar op haar dat ooit gebleekt is?

mijn haar is van nature donkerbruin(bruinzwart) en ik verf het heel vaak.
ik heb het in totaal 2x gebleekt, toen zwart geverfd, daarna rood, weer zwart, weer rood en weer zwart. Op dit moment is het zwarte vervaagd naar een bruine tint met rode gloed erdoor heen.
In de kruidvat kan je hair color remover halen, maar stel ik doe dat spul op mijn haar, welke kleur wordt het dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Als het reductie middel in jou geval zou werken oranje schat ik in of middel blond ?! Daarna is dat een nieuwe basis voor een nieuwe kleur .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dat in de punten die ooit geblondeerd waren . Niet op je natuur donkere haar .
Ja, het werkt ook op geblondeerd haar, maar dan krijg je de kleur terug die je had voordat je kleur over je ontkleurde haar zette. Hoe dat uitvalt is niet te zeggen, omdat ik niet weet hoever je je haar ontkleurd hebt. Om al het rood eruit te halen, zal je wel meerdere malen deze colour remover moeten gebruiken, anders zal het waarschijnlijk iets rossig blijven. Het product zal op ontkleurd haar zelfs beter en sneller werken dan op niet ontkleurd haar, dit omdat door het ontkleuren je haar beschadigd is en de haarschubben enigszins open staan, waardoor het product makkelijker in je haar kan trekken. Welk merk colour remover je gaat gebruiken maakt niet uit, zij werken allemaal volgens hetzelfde principe, mijn buurvrouw had die van Delor gebruikt, maar nadat zij het weer gekleurd had, kreeg zij de kleur terug die zij eerder verwijderd had met colour remover, dit omdat bij gebruik van een kleur op basis van waterstofperoxide de kleur weer uitzet (de laatste informatie vond ik op internet) en daardoor weer zichtbaar wordt, gebruik dus na de colour remover geen kleuringen op basis van waterstofperoxide. Of doe het gewoon niet en laat het ontkleuren en opnieuw kleuren aan de kapper over. Een prima product, als je je haar erna niet opnieuw gaat kleuren met een permanente kleuring.

Toegevoegd na 1 dag:
Het geblondeerde haar blijft geblondeerd, kleur dat je eruit hebt gehaald, komt niet zonder toevoeging van kleur terug. Hoe vaker je de colour remover gebruikt, hoe meer haarkleuring je uit je haar krijgt, je mag dit 3 keer achter elkaar gebruiken, dat is voldoende om je originele haarkleur terug te krijgen, behalve op het geblondeerde haar.

Toegevoegd na 1 dag:
Het geblondeerde haar blijft geblondeerd, kleur dat je eruit hebt gehaald, komt niet zonder toevoeging van kleur terug. Hoe vaker je de colour remover gebruikt, hoe meer haarkleuring je uit je haar krijgt, je mag dit 3 keer achter elkaar gebruiken, dat is voldoende om je originele haarkleur terug te krijgen, behalve op het geblondeerde haar.