Waarom is de bruiningssorat van Garnier (Ambre Solaire) niet het hele jaar door te koop bij de action? Wie weet wanneer hij weer te koop is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Action werkt met restpartijen.
Ze zijn ook afhankelijk van het aanbod!
Je weet nooit of het weer komt en zo ja wanneer!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat de meeste Nederlandse mensen in de herfst en winter geen behoefte hebben aan een (door de zon) gebruinde huid. Het is normaal om dan een blekere gelaatskleur te hebben.
In april of mei zal het product vast wel weer ter beschikking komen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet je nooit bij de action, heb er zelf gewerkt.
Vrij vroeg in de periode kunnen dit soort producten er liggen. In 2010 lag het er het hele jaar!
Dus ook in de winter. Het is elke dag een verrassing wat er nieuw in het assortiment word geplaatst dus je kunt dat echt niet zeggen.
Action koopt grote partijen op, veelal artikelen die uit het assortiment zijn gehaald bij de reguliere winkels uit Duitsland, daarna wordt het bij de Action verkocht, maar is het ook vaak, op is op, de kans dat het terugkomt is dus klein. Buiten dat, worden zelfbruiners meer in de lente en in de zomer verkocht, dan in de winter, het loont dus de moeite om het vanaf het voorjaar weer in de gaten te houden.