Hoe kan ik mijn van nature krullende wimpers voller laten lijken?

Mijn wimpers krullen van zichzelf (al mijn hele leven lang, uiteraard) alleen ze zijn niet zo vol. Zonder mascara lijk ik heel weinig wimpers te hebben. Is er mascara, of een speciaal borsteltje, waardoor mijn wimpers beter uitkomen? de meeste mascara's zijn volgens mij gericht op ''steile wimpers'', want welke mascara ik ook gebruik, mijn wimpers lijken altijd een beetje kort... :(

ik vroeg me trouwens ook af of er nog meer mensen zijn die van nature krullende wimpers hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Iedereen heeft van nature krullende wimpers.
Alleen de een meer dan de ander.
Sommige mensen zijn niet zo tevreden met de mate
waarin wimpels krullen en die gebruiken dan
een wimpelkrultang.

Hier vind je 10 tips voor mooie lange wimpers.
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/10wimper/1.php

En hier nog tips voor "Volle wimpers op natuurlijke wijze"
Dat werkt dan met olie en/of vaseline.
Maar dat moet je heel lang en heel consequent volhouden en of het dan het gewenste resultaat geeft.........is maar de vraag.
http://www.alternatieva.com/vakblad/make-up/volle-wimpers-op-natuurlijke-wijze/

Je hebt de wimpers die je hebt.
Maar net als met gezonde haargroei: ze komen van binnenuit, dus een goed eetpatroon met voldoende vitamines is belangrijk.
Je kunt er met mascara veel aan doen.
En dan zijn veel vrouwen nog niet tevreden....
maar daar is niet veel aan te doen, van buitenaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zelf heb ook best wel krullende ma ook volle wimpers. Ik gebruik mascara altijd om me wimpers wat langer te maken. Ik gebruik mascara van max factor false lash effect. Ik die vind ik persoonlijk het fijnst. Je kunt idd vaseliene smeren op je wimpers dat helpt wel als je er mee blijft smeren. Natuurlijk telt een goede eetpatroon het meest mee. Probeer het uit met die mascara zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een drogist. Die kan je een prima advies geven. Er bestaan veel verschillende dingen en een goed advies moet iedere drogist kunnen geven.
Zelfs de budget-drogisten moeten gediplomeerd personeel hebben lopen. Dit weet ik uit ervaring, mijn vrouw is gediplomeerd drogist en ik moet vaak verhalen over advies aanhoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wonderolie elke avond met een wattenstaafje langs je wimpers gaan.Verkopen ze bij de drogist.Is ook goed voor haaruitval en kale en glanz.en is supergoedkoop.Daar krijg je vollere wimpers van.