Hoe kan het dat celebrities en modellen hun haar keer op keer kunnen verven, en het er desondanks mooi gezond en glanzend uit blijft zien??

Ik heb mijn haar een paar x laten highlighten (geverfd, niet ontkleurd), gebruik vaak cremespoeling en vaak een masker (van goede kappersmerken). Toch is het dun, droog en dof en volgens de kapper niet geschikt opnieuw te verven (wil het graag weer donkerblond in plaats van licht blond...maar daar schijnt t dus te droog voor te zijn en het glanst ook niet meer)

Ik ben daarom erg benieuwd hoe het kan dat zoveel bekenden keer op keer met een nieuwe haarkleur en gezond lang haar verschijnen! Doutzen kroes bv. heeft ook al 100 verschillende nuances blond gehad en toch stralend haar. Mijn vraag dus: hoe? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Veel celebrities en modellen hebben extensions door hun eigen haar om het langer en dikker te laten lijken.
Ook gebruiken ze glansspray om het haar te laten glanzen.
Ze hebben dan ook nog een heel team van kappers en vigagisten om er perfect uit te zien.
En foto's zijn dan ook nog vaak gefotoshopt om het plaatje nog perfecter te maken.

Glansspray is trouwens gewoon te koop,ik gebruik het zelf als ik uit ga,dan heb je echt een hele mooie glanslaag op je haar.
(Ik heb hele goeie van Yves Rocher,een flesje kost €7)
Ik verf trouwens ook altijd mijn haar(gisteren nog)
en het is heel lang en gezond terwijl ik vorig jaar nog haaruitval had door vitamineB tekort!
Zorg dat je je haar goed verzorgt met wekelijks een haarmasker,zorgt dat het niet splijt bij de punten(ik knip zelf maandelijks een klein puntje af)
en zorg dus dat je voldoende vitamineB binnenkrijgt(voor haargroei en ook voor stevige nagels)
En als je het verft:naderhand speciale shampoo voor gekleurd haar gebruiken.
Hopelijk heb je hier iets aan.^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden!

Andere antwoorden (4)

Ik vermoedt dat hun haar er echt niet veel beter uitziet als het jouwe, alleen als zij in de spotlights komen, worden ze compleet opgedoft, kapper of visagiste heeft altijd wel trucjes om alles en fantastisch uit te laten zien, bijv met glansspray.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal zijn het gewoon pruiken. Hun haar verven doen ze bijna nooit. En anders Extensions denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn idee! Dat denk ik dus ook. +
Voor ons gewone mensen is het verstandig om niet teveel te prutsen aan je haar. Niet te vaak wassen en niet teveel erin smeren. Gebruik een shampoo zonder parfum die huidvriendelijk is. En zorg dat je voldoende B-vitamines binnen krijgt. En genoeg bewegen in de buitenlucht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze blonderen hun haar meestal eerst, daarna wordt het professioneel geverft een keer in de zoveel tijd. Bv Ariana Grande, zoek op Yiutube het interview over haar haar van clevvertv