Welke haarkleur (van bij de drogist) kan ik op mn goudblondgekleurde haar zetten zodat het echt heel blond wordt? Platinablond wil ik.

Hallo ik heb van mezelf donkerblond haar En heb dit vorig jaar zwart geverfd. Een paar maand geleden heb ik het ontkleurd en nu is het goudblond met een lichtblonde uitgroei en lichtblonde stukjes. Nu zou ik mn haar graag heel lichtblond hebben (platinablond), en wil dit zelf kleuren, welke haarkleur raad je my aan om er op te zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga naar een goede drogisterij, bijv DA of Etos, daar wordt nog geïnvesteerd in cursussen op dat gebied, niemand kan je een haarkleur, zeker niet zo licht als jij wilt, adviseren zonder jou daarbij in levende lijve te zien, je zal eerst tot het maximum moeten ontkleuren en daarna de platina erover moeten zetten, zeker voor het ontkleuren heb je goed advies nodig, laat dat dus persoonlijk, face to face geven. Je eigen haarkleur inschatten wordt vaak al fout gedaan, minimaal een tint donkerder dan het in werkelijkheid is, dus de kans dat je hier verkeerd geadviseerd wordt is veel te groot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je platinablond wil moet je er platinablond op zetten.

Let wel : al die chemische behandelingen (ontkleuren, kleuren, terug ontkleuren) zijn nefast voor de conditie van je haren. Ze worden broos en breekbaar en de kans dat je nà het platina blond erop gezet te hebben eindigt met een bos futloos stro is groot.
Eveneens zal je -als je het zelf doet- nooit een egale platinablonde haarkleur verkrijgen; er zullen altijd kleurnuances blijven inzitten.

Als ik jou was, ik ging naar de kapper. Die kan je perfect adviseren van wat wél en niet kan.

Heb ooit toen ik 16 was ook zoveel geëxperimenteerd met mijn haren en toen ik eruit zag als een wortel heb ik tranen met tuiten gehuild, terwijl ik zo lang had gespaard voor mijn lange haren.

Ik weet niet hoe oud/jong je bent, maar platinablond is echt wel out. Maar hey, als jij dat mooi vindt is dat jouw volste recht!

Staar je niet blind op celebs die elk ander seizoen een andere haarkleur hebben, die laten zich immers omringen door de allerbeste stylisten.

ik wens je in ieder geval véél succes en ik hoop dat je je gewenste resultaat mag bekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een as tint blond erop zetten je uitgroei als laatste