Wie kan mij zeggen wat deze 5 bultjes zijn?

Werd veroorzaakt door een beet of steek op mijn rug door m'n t-shirt heen. Stond buiten in de zon (te zweten). De plek zit op mijn rug en is 0ng, 4 bij 4 cm. Het jeukt af en toe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je vraag niet helemaal omdat jezelf het antwoord al geeft?
Kun je uitleggen wat je wilt weten ajb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kent iemand zo'n reactie op een beet of steek.

Antwoorden (3)

lichaams geur trekt insecten aan,is bekend.zo te zien ben je 4 keer "geprikt"maar dat zou wel heel apart zijn, overdag .of het is tijdens je slaap gebeurd.en door lichaams zouten is het gaan jeuken door het schuren van je t shirt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de zon schijnt niet 's avonds, het gebeurde overdag. dus je hebt niet mijn uitleg niet gelezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tjongejonge dat mag wel wat vriendelijker,Graddy doet zijn best om antwoord te geven en heeft wel degelijk jouw uitleg gelezen anders zou hij het niet over "overdag"hebben gehad. Misschien moet jij beter lezen!
Van mij krijg je"dus" GEEN antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@graddy van mij een + om de onterechte - van CME te compenseren en omdat het heel goed mogelijk is dat de overige 4 bulten wel 's-nachts gebeurd zijn en de prik van overdag 1 bult is! Groet vlindertje
waarschijnlijk een beet maar kan ook wel allergie van de zon zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt niet op een beet. Maar ja, ik ben geen arts. Ik heb ook wel eens zulke plekjes. Ze gaan snel weg. Tenzij je krabt! Ik denk een (heel lichte) zonneallergie. Overgevoeligheid.