Hoe kan ik voorkomen dat ik de gel uit mijn haar haal?

Als ik op school, bus of dan ook ben heb ik de neiging om de gel uit me haar te halen dit is mijn tik ik doe het telkens.
Ik wil het niet doen omdat ik zonder gel er echt niet uit zie en wat kan ik er aan doen om dit niet te doen (stoppen)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is niet direct antwoord op je vraag, maar misschien wel een oplossing. Gebruik wax in plaats van gel. Wax houdt je haar beter in model, ook als je er aan gaat zitten.

Gewoon een klein potje gel meenemen, dan kan je ergens in een toilet je haren opnieuw in de gel zetten :) Toegevoegd na 8 minuten: Om even terug te komen op je vraag. Je kunt er niet echt veel tegen doen. Gewoon niet doen is makkelijker gezegt dan gedaan, maar dat is wel wat het is. Misschien werkt het om telkens dat je dat doet, je hand in je zakken doen, telkens weer, en hopen dat je er zo aan "went" om het niet meer te doen.

het beste is natuurlijk om er gewoon niet aan te zitten maar dat is waarschijnlijk lastig. koop een goede gel die niet gaat brokkelen in de loop van de dag zodat je ook de nijging niet hebt om dat eruit te halen. dat is natuurlijk wel een stukje duurder maar misschien helpt het.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100