Bestaat pijnloos laseren?

Er zijn veel praktijken die laseren en dan staat er vaak bij dat het pijnloos is. Mijn zus heeft het ook gedaan alleen voelde ze dus heel veel pijn. Misschien dat zij een ander soort laser apparaat gebruikt, maar bestaat pijnloos laseren nou echt? Zo ja, welke apparaat precies en eventueel welk praktijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezicht en oksels bijvoorbeeld

Antwoorden (2)

Met verdoving doet het geen pijn, maar pijnloze lasers bestaan wel degelijk , dus een JA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat bestaat niet, het is afhankelijk van jouw pijngrens.
Trouwens je kan beter een silkn flash and go nemen dan bij een salon...
Stukke goedkoper, minder pijnlijk, veiliger... Je bent alleen iets langer bezig ( qua aantal behandelingen dan...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb begrepen dat Silk'n Flash & Go niet geschikt is voor een wat donkere getinte huid. Weet je dan ook misschien of ze nou hiermee dan echt donker bedoelen? Ik ben zelf licht getint..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook licht getint. Als ik denk dat ze meer een negroide/ of donker aziatische huidskleur bedoelen.
Bij mij werkt het perfect