Hoe moet ik mijn haar verven met La Richi Directions Conditioning Hair Colour met de kleur Pastel Pink?

Hallo,ik heb net geprobeert me haar te verven met Pastel Pink van La Richi Directions Conditioning Hair Colour alleen ik heb het net uitgespoeld en gefohnt en er is gewoon bijna niks te zien. Ik zelf heb licht blond haar en dat was daar ook voor nodig. Misschien heb ik het verkeerd geverfd of zou ik gewoon een felle of donkerdere kleur moeten nemen. Als ik het anders moet verven kan iemand dan uitleggen hoe? Groetjes Sharz !

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is *Riche

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

voor het beste resultaat kun je het het beste laten doen bij de kapper.
als je er toch voor kiest om het zelf te doen, dan moet je de instructies erg goed volgen op de verpakking en als het niet erg goed pakt kun je het nogmaals uitvoeren en de verf er langer in laten zitten.
wat ook mogelijk is is dat je je haar eerst bleekt of wit blondeerd dan pakt de verf beter maar de kleur kan hierdoor ook anders worden en bleken is heeeeel slecht voor je haren.

als ik jou was zou ik het door de kapper laten doen, dat is beter dan straks voor paal lopen of alsnog naar de kapper om het weer op te knappen.

succes