Wat moet ik doen als ik een kaal plekje heb?

Ik ben gisteren bij de kapper geweest en heb mijn haar kort laten knippen maar toen ik me vandaag heb geshoren schoot ik uit en nu heb ik een kaal plekje op mijn hoofd en ik hb donkerblond haar dus best goed te zien.
Wat moet ik nu doen moet ik het nu helemaal scheren tot je het niet meer ziet of wachten tot het weer is aangegroeid?

Toegevoegd na 14 uur:
http://www.freebits.nl/images/795IMG_0432_1_.jpg
dat is de foto

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt me dat je dat zelf moet weten. Als jij het gevoel hebt dat je enorm voor gek loopt kun je inderdaad de rest van je haar ook scheren. Hangt er natuurlijk een beetje van af wáár op je hoofd je bent uitgeschoten. Meestal is een kaal plekje op iemands hoofd vrij normaal. Als je als kind een paar keer uit een boom bent gevallen oid en je hebt hier littekens aan overgehouden zul je ook kale plekjes op je hoofd hebben. Niemand die daar wat over zegt.. Kortom, komt er op neer wat jezelf prettig vind. Deze afweging zul je zelf moeten wagen.

Ik zou sowieso niet zelf scheren. Ga naar je kapper en vraag wat je het beste kan doen. Als het een fijne kapper is, zal de kapper het kostenloos voor je fixen.

Een plekje valt niet zo op wat al gezegd , het kan een lid teken zijn . Een beetje oogschaduw , mascara , drupje gekleurde make up kan ook prima ! Een heel klein beetje en het valt bijna niet meer op . Bij kort haar komt het weer snel haar fijn voor elkaar . Succes.

Niks. Hoe korter het haar hoe sneller het lijkt dat het terug groeit. Over een week of twee zie je het niet meer. Je kan ook een pet dragen.

als je dit plekje al echt niet vindt staan. Zou ik zeker niet mijn hele hoofd scheren, want je weet van te voren niet hoe je dat staat. Uit je reacties blijkt dat je je aantrekt wat andere mensen ervan vinden, je gaat ook reacties krijgen op wat ze ervan vinden wanneer je je kaal scheert. Het is waar dat je haar snel bijgroeit en dat het niet lang duurt eer je het niet meer ziet. Probeer je niks van aan te trekken, andere vinden toch altijd wat ervan. Kijk zelf niet te veel in de spiegel en los het op met humor wanneer er weer iemand iets van vindt.

Ik heb de foto bekeken en dat kale plekje past op één of andere manier bij jouw coole uiterlijk ;-) Dus... laat het daar maar cool wezen en voor je het weet valt het niet eens meer op. Moest je een filmster zijn je zou er een nieuwe rage mee kunnen ontketenen, dus maak je niet druk joh. Krik je zelfvertrouwen gewoon wat op, meer moet dat écht niet zijn! Liefs en Big Smile van me

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100