Wat moet ik doen als ik een kaal plekje heb?

Ik ben gisteren bij de kapper geweest en heb mijn haar kort laten knippen maar toen ik me vandaag heb geshoren schoot ik uit en nu heb ik een kaal plekje op mijn hoofd en ik hb donkerblond haar dus best goed te zien.
Wat moet ik nu doen moet ik het nu helemaal scheren tot je het niet meer ziet of wachten tot het weer is aangegroeid?

Toegevoegd na 14 uur:
http://www.freebits.nl/images/795IMG_0432_1_.jpg
dat is de foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scheer het af... Haar groeit toch weer aan. Bevalt het niet dan weet je dat ook weer.
Wat doen mensen toch pietluttig over hun haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus jij zegt gewoon proberen en kijken hoe het eruit ziet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nav de foto: ik zou een week of wat wachten en dat je haar nog iets korter maken. Als iemand er wat van zegt lach je erom en zeg je dat je uitgeschoten bent en klaar. Draag zoveel mogelijk een pet en over 1-2 wk ga je uiterlijk naar de kapper en laat je je hele haar ietsje korter maken dan is het al bijna niet meer te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Pelle bedankt voor dit antwoord dit doet veel.
Maar er zitten nu een paar hele licht blonde kleine haartjes moet ik die dan ook weg halen of beter van niet?
Een deel is het helemaal weg ander deel korte haartjes En wat moet ik volgende week tegen de kapper zeggen wat er moet gebeuren om het goed te krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, haal maar niets weg dan is het sneller minder zichtbaar. Loop eerst eens binnen bij de kapper om een afspraak te maken en vraag ze wanneer je het best kunt komen zodat het wat minder zichtbaar is. Jij vindt het blijkbaar zo erg dat je niet kunt wachten tot het 'gat' weer op de lengte van je overige haar nu is en dan is het beter om halverwege je overige haar een paar mm korter te maken. Succes en bedenk dat er echt altijd ergere dingen zijn (als je een meisje was geweest met lang haar bijv haha)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel jammer dat je zoveel tijd lijkt te besteden aan iets dat er niet meer is. Als je die tijd nu eens zou besteden aan het kijken aan al het schonen in jouw omgeving dat er nog wél is? En als we nu massaal een + geven voor jouw vraag?
Misschien leidt dat jouw aandacht af ;-) Anyway... Have Fun Any Way!

Antwoorden (6)

Lijkt me dat je dat zelf moet weten. Als jij het gevoel hebt dat je enorm voor gek loopt kun je inderdaad de rest van je haar ook scheren.
Hangt er natuurlijk een beetje van af wáár op je hoofd je bent uitgeschoten.
Meestal is een kaal plekje op iemands hoofd vrij normaal. Als je als kind een paar keer uit een boom bent gevallen oid en je hebt hier littekens aan overgehouden zul je ook kale plekjes op je hoofd hebben.
Niemand die daar wat over zegt.. Kortom, komt er op neer wat jezelf prettig vind. Deze afweging zul je zelf moeten wagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik vind het echt niet staan en veel mensen zegen er iets over als ik de rest ook wel laat scheren zou dat er leuk uit zien of is dat ook erg lelijk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zit precies boven mijn linker oor best voor schut dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit je reacties maak ik op dat je in principe al zelf weet: afscheren tot dezelfde lengte. Geen idee of dit wel staat of. Bij sommige mannen , met naar mijn eenwat ronder hoofd, staat dit goed.
Het blijft iets wat je zelf moet beslissingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ik een foto posten hoe het eruit ziet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je doen, maar je krijgt waarschijnlijk hetzelfde antwoord..
+Wat maakt het uit wat mensen vinden? Je kunt niet iedereen tevreden houden! Doe waar jij je prettig bij voelt en trek je niet veel aan van anderen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.freebits.nl/images/795IMG_0432_1_.jpg
dat is de foto hoe het er uit ziet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stoort mij helemaal niet. Gewoon even wacht tot het weer is aangegroeid!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar je ziet het toch wel erg en als ik het laat scheren is het dan heel erg kort?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en zou dit mij staan als ik het weg laat scheren, gewoon millimeteren zou mij dat staan?
Ik zou sowieso niet zelf scheren. Ga naar je kapper en vraag wat je het beste kan doen. Als het een fijne kapper is, zal de kapper het kostenloos voor je fixen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die man moet ook eten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou als zo iets snel even valt af te handelen wel. Tenminste mijn kapper wel, zeker als ik gisteren ben langs geweest om te knippen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar ik heb wel zelf gedaan en hoe ziet het er it als ik dit laat scheren erg lelijk of leuk?
Een plekje valt niet zo op wat al gezegd , het kan een lid teken zijn . Een beetje oogschaduw , mascara , drupje gekleurde make up kan ook prima ! Een heel klein beetje en het valt bijna niet meer op . Bij kort haar komt het weer snel haar fijn voor elkaar . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks. Hoe korter het haar hoe sneller het lijkt dat het terug groeit. Over een week of twee zie je het niet meer.
Je kan ook een pet dragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik vind het echt niet staan en veel mensen zeggen er iets van wat moet ik doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe korter het haar hoe sneller het lijkt dat het terug groeit zeg je en dan is je advies om niets te doen? Dan moet je het toch juist helemaal afscheren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar zou mij dit staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lars je kunt er dagenlang over blijven zeuren maar als die kale plek lelijker is dan 3 wk met een kale kop lopen dan zul je moeten scheren... wie zijn billen brandt....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus voor de pet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn haar ooit laten groeien voor kika. Ik heb het bij mensen gezien die het toen ook liet afknippen voor kika dat dit fout ging. Ja kan het beter gewoon laten voor wat het is. dan zie je het het snelste niet meer. En dan is het makkelijker om het weer gelijk te krijgen i p v als het bijvoorbeeld 3 of 4 cm is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie hier wel de meeste plus punten gegeven die duim omhoog vind iedereen dit dan het beste idee ?? moet ik het dan laten millimeteren tot het plekje of gewoon echt alles eraf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lars, misschien moet je een foto neerzetten, hoe kunnen wij nou weten wat jou het beste staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk boven aan bij informatie ik heb bij extra informatie geplaatst zon 20/30 minuten geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie hier wel de meeste plus punten gegeven die duim omhoog vind iedereen dit dan het beste idee ?? moet ik het dan laten millimeteren tot het plekje of gewoon echt alles eraf? heeft iemand hier nog antwoord op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb je foto bekeken en naar mijn mening gewoon niks aan doen. Je ziet het op de foto haast niet. Dus laat het gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar veel mensen zeggen er iets over en het irriteert me wel en hoe kort zou het zijn als ik het wel doe en zou dit mij staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind je niet echt het type om het kaal te maken. Laat het gewoon zo en net zoals ik al in mijn antwoord zei draag dan een pet. Of neem neem een kleding stuk ok een ketting voor mijn part waar je de aandacht mee afleid. Houd je mond er over en binnen twee weken is het weer onzichtbaar. Maar verder is het jouw keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar het is dan niet kaal allen gemillimeterdd toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of dan is het opgeschoren zijkanten heel kort tot het plekje en dan boven op gemillimeterd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zou dan toch een mogelijkheid kunnen zijn?
opscheren en dan boven gemillimeterd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is een optie. Het is JOUW hoofd dus jij bepaalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou dat mij staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het eigenlijk niet. Zoals ik al zei laat het gewoon. Over een week of 1 à 2 kan je het beter opnieuw laten doen. Dan is het resultaat mooier i p v dat je er nu aan gaat lopen klooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat moet ik de kapper dan zeggen hoe het moet gebeuren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou laat het laten we voor de grap zeggen twee weken groeien. En ga dan naar je kapper en geef aan wat je wil. Als hij vraagt naar dat plekje (wat ik niet echt verwacht) zeg je gewoon dat je het zelf wou 'proberen' en dan is het goed. Kijk wel even of je een goeie kapper kan vinden. Sommige kappers zijn niet echt super in dit soort klusjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sjee man, wees es ff niet zo onzeker! Wat kan jou het schelen wat andere mensen er van vinden??
Over twee weken zie je d'r niks meer van, klaar over and done with, next!
als je dit plekje al echt niet vindt staan. Zou ik zeker niet mijn hele hoofd scheren, want je weet van te voren niet hoe je dat staat. Uit je reacties blijkt dat je je aantrekt wat andere mensen ervan vinden, je gaat ook reacties krijgen op wat ze ervan vinden wanneer je je kaal scheert. Het is waar dat je haar snel bijgroeit en dat het niet lang duurt eer je het niet meer ziet. Probeer je niks van aan te trekken, andere vinden toch altijd wat ervan. Kijk zelf niet te veel in de spiegel en los het op met humor wanneer er weer iemand iets van vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel mensen kijken er naar en het zit precies boven mijn oor erg lelijk wat moet ik dan doen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wanneer iemand kijkt en niks zegt of vraagt, zeg je:nieuwste haarmode, wacht maar over een paar weken loop je er ook zo bij. Ik ben de trendsetter....
Ik heb de foto bekeken en dat kale plekje past op één of andere manier bij jouw coole uiterlijk ;-)
Dus...
laat het daar maar cool wezen en voor je het weet valt het niet eens meer op.

Moest je een filmster zijn je zou er een nieuwe rage mee kunnen ontketenen, dus maak je niet druk joh.

Krik je zelfvertrouwen gewoon wat op, meer moet dat écht niet zijn!

Liefs en Big Smile van me