Kan kleurspoeling (haarverf) tegen een zwembad met chloor?

Ik heb mijn haar geverfd met een spoeling, kan ik dan gewoon zwemmen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
MissBiggie
11 jaar geleden
Echt verf (2 componenten mengen) of een spoeling? Is nogal een verschil namelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij spoelingen van L'oreal heb je tegenwoordig ook dat je 2 tubes moet mengen.

Het beste antwoord

Ik verf mijn haar al 20 jaar, maar als je haar geverfd is met producten die je moet mengen zal de kleur wel blijven maar wel wat oplichten. En ook erg droog worden. Na het zwemmen goed je haar uitspoelen met een verzorgende shampoo en wat cremespoeling erdoor masseren en weer uitspoelen. En je haar laten drogen aan de lucht. Van fohnen droogt je haar ook uit, of alleen op de laagste stand op een afstandje van je haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet welke kleur je je haar geverfd heb, maar sommige blonderingen KUNNEN groen worden in chloorwater.