De Brazilian Wax startset van http://thewaxingshop.com wel of niet kopen?

Ik zit eraan te denken om de brazilian wax startset van de http://thewaxingshop.com te gaan kopen, heeft iemand hier ervaring mee zoja aanrader of niet?

Wil hem gebruiken voor zowat heel mijn lichaam.. De pijn ben ik niet bang voor maar wil meer weten of hij goed werkt en je huid echt haar vrij maakt?

En welke kleur hars kan ik dan het beste nemen want ik kan niet duidelijk vinden wat nou het verschil is tussen de harsen.

Kortingcodes van de http://thewaxingshop.com zijn trouwens ook welkom!

Alvast bedankt!
Liefs,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

IK zou er niet voor kiezen, het is een hars die je warm moet maken, waardoor er een soort stroop ontstaat, die je op je lichaam moet aanbrengen, wordt snel een rommeltje, vervolgens moet je de hars eraf trekken, wat alleen gaat als je kleine stukjes doet, duurt het te lang voordat je het eraf trekt, krijg je allemaal kleine brokjes, wat niet goed meer trekt en pijnlijk is.
Ze hebben ook een set met een rolsysteem, dit is veel handiger, je rolt de warme hars op je lichaam, wrijft er een stuk katoen op, met de haargroei mee en trekt tegen de haargroei in de strook er weer af. Je kunt de stroken later bijkopen, maar wij gebruiken gewoon oude lakens die we in repen scheuren, werkt net zo goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je reactie,
Maar met katoen/strips ,vind ik ook niet fijn werken daarom dacht ik dat dit misschien wel geschikt zou zijn voor mij. Maar las idd ook dat het meer voor de kleinere oppervlaktes geschikt is waar ik het trouwens ook voor wil gebruiken want wil de hars ook voor bovenlip enz gebruiken. Alleen moet ik dan iets anders vinden voor mijn benen. Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de koude of warme strips gebruikt, tussen de koude en warme hars zit wel verschil, de koude kant en klare strips vind ik ook niet goed, daar moet je meerdere keren op dezelfde plek mee trekken, om alles weg te krijgen, ik heb nu een professionele warme hars roller, samen met mijn dochter gekocht en dat werkt super, voor het gezicht smelten wij blokjes hars in een flessenwarmer, dat is het type hars wat jij bedoelde en brengen dat aan met een kwast en dat werkt ook super, dus dat is onze persoonlijke ervaring ermee, waar wij beiden erg tevreden over zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb met beide ervaring, van die strips die je eerst warm moet vrijven die vond ik het waardelooste. En ik heb mijn oksels een keer laten harsen bij de schoonheidsspecialiste met warme hars maar dat vond ik ook geen succes er moest toen ook veel met de pinset nog worden weggehaald maar zei was er nou ook niet bepaalt goed in.. Ik laat nu wel eens bij mijn schoonheidsspecialiste (een andere als met oksels) mijn wenkbrouwen harsen vooral de lichte blonde haartjes en dat werkt wel heel goed zonder strips. Maar welke professionele warme hars roller hebben jullie nu dan als ik vragen mag?
Want klinkt wel goed.
Kun je dat ook gewoon bij jezelf gebruiken of heb je daar echt hulp bij nodig? En hoelang moeten je haren zijn om te kunnen harsen bij de hars die jullie nu hebben?
Want dat vond ik een groot voordeel bij de hars zonder strips dat de haren niet zo lang hoefde te zijn. Kan dat gewoon in flessenwarmer wist ik niet! maakt het dan nog uit wat voor flessenwarmer want daar heb ik totaal geen verstand van.
Vind ik wel echt super oplossing! Dankje voor je hulp. Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi xbonita
Wij hebben de rller van Maytar, de Starpil system 3.
Wij kunnen er prima mee overweg, gewoon met de haargroeirichting mee rollen, doekje erop, even aanwrijven, ook met de haargroei mee en dan tegen de haargroei in eraf trekken, tegenwoordig helpt mijn dochter me ermee, omdat ik blind ben geworden, maar ik heb het haar wel geleerd.
Ik weet niet of deze versie nog te krijgen is, want het is al een oudje, maar doet het nog prima, met 1 keer trekken ben je superglad, de vloeibare hars kun je niet eens met een pincet verwijderen, restjes kun je gewoon verwijderen door nogmaals met het doekje te doen, maar dan ben je al glad.
Je moet de haren wel wat langer laten groeien dan bij je bovenlip, maar wij houden het, vooral 's zomers 2 keer in de maand bij en zijn de hele zomer glad.
Een gewone babyflessenwarmer volstaat, op je pols testen of de temperatuur van de hars niet te heet is, zelf je wenkbrauwen bijhouden zou ik niet met hars durven, dat doen wij met een pincet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor de uitleg.
Ik ben er nog niet helemaal aan uit wat ik zal doen.Ik ga nog even rond zoeken. Nee bedoelde ook niet de vloeibare hars verwijderen met pincet maar de haren omdat die er steeds niet uit gingen met harsen. 2 x in de maand is goed te doen,. Er is ook zoveel keuze haha, maar uiteindelijk kom ik er wel aan uit. Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
succes met zoeken en graag gedaan