ik heb niet zo'n mooie huid maar wel mooie grote ogen, weet iemand hoe ik me dan mooi kan opmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Voeding aanpassen kan soms helpen om je huid beter te krijgen.

Antwoorden (6)

Voor alles is een oplossing. Iedereen is mooi en mocht het acné zijn waar je problemen met hebt zie dan bijgevoegd filmpje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontspanning als meditatie, Yoga, tai Chi, e.d. maken je huid weer jong zacht en mooi. Je kunt je gezicht wel poederen en foundation e.d. gebruiken, maar op de langere termijn is dit alleen maar slechter voor je huid. Juist voor een minder mooie huid is het gezonder te werken aan een huid die mooier wordt op de langere termijn en te gaan leren accepteren dat je huid nu eenmaal zo is, op dit moment.

Zorg voor elke dag een zo vochtig mogelijke dagcreme, liefst zonder parfum. Bij voorkeur een natuurlijk creme. Om kosten te besparen kun je wellicht ergens een workshop volgen om zulke cremes zelf te leren maken ( weer een nieuwe hobby erbij HELP!!!)

om de aandat van je huid af te leiden kun je je lippen en ogen wat meer accentueren. Op youtube, bij bv, Michelle Phan kun je heel handige tips vergaren. Neem hier bijvoorbeeld maar eens een kijkje:
http://www.youtube.com/user/MichellePhan. Als je uit deze vraag niet tenminste iéts bruikbaars weet te halen weet ik het ook niet meer :))

veel plezier:) Cateyes trekken heel veel aandacht. Het maakt ronde ogen wat meer oosters, amandelvormig :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het licht eraan of je een bruine of een witte huid hebt. Als je een gewoon witte huid hebt zou je het wat donkerder kunnen maken met foundation en als je een donker huid hebt wat lichter kunnen maken met foundation. Als je donker van kleur bent zou je je lippen wat lichter kunnen maken en als je een witte huid hebt dan staat roze bijvoorbeeld heel goed en het is ook een zomerse kleur.
Als je bij je ogen eyeliner wil opdoen en ze zijn groot dan zou je gel eyeliner kunnen gebruiken. Bruinig staat ook goed. Heb je een lichtere huid dan zou je bijvoorbeeld roze kunnen gebruiken al oogschaduw. Als je blauwe ogen hebt geen blauw gebruiken dat haalt je ogen niet naar voren. Heb je een wat donkere huid dan staan donkere kleuren je juist beter. Ik persoonlijk gebruik bruin + een soort van gelig, goud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb altijd heel erg last gehad van puistjes, maar ik heb twee weken geleden een potje net pilletjes gekocht bij de DA, en alles is gewoon weg, kon het zelf niet eens geloven. De pilletjes waren van het merk Skin 2 Moro en zaten in een blauw potje.
Verder, wat make-up betreft, geen foundation o.i.d. gebruiken, dat maakt het alleen maar erger. Je kan er of doorheen zien dat je een lelijke huid hebt, of het is zoveel dat het er onnatuurlijk uitziet.
En een beetje mascara maakt je ogen natuurlijk mooier uitkomen,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leg met opmaken de nadruk op je mooie grote ogen. Misschien een fel kleurtje oogschaduw, eyeliner en veel mascara. Dan worden je ogen de blikvangers en niet je huid.
Je gezicht hooguit verzorgen (opmaken) met een gekleurde dagcreme. Geen dikke foundations en poeder al helemaal vermijden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn toch een heleboel sites met make-up adviezen?

Wij kennen jou niet, wij weten niet wat jou staat.
En wat jij mooi vind.
Wat jouw smaak is
En wat jij draagt.
Wij weten niks van jou, dus ieder advies is een slag in delucht.

Als je hier je foto upload en dan aan de slag gaat
dan weet jij tenminste zelf wat jij mooi vind.
succes.

http://www.taaz.com/