Mag ik tijdens het gebruik van Roaccutane wel een behandeling bij de schoonheidsspecialist doen?

Er staat dat ik geen andere zalfjes mag gebruiken, maar voor zo ver ik weet gebruikt de schoonheidsspecialist alleen cremetjes en maskertjes. Zou dit dan wel mogen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Vraag advies bij je apotheek, schoonheidsspecialistes hebben een beperkte kennis van geneesmiddelen, dus vraag wat wel en niet mag, breng deze kennis over aan je schoonheidsspecialiste voordat zij je begint te behandelen, dus al bij het maken van de afspraak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pas op met wat je op je gezicht smeert.
wat jij gebruikt is zeer bijtend op je gezicht .
ik zelf heb het ook gebruikt en het helpt goed tegen puistjes.
je moet zoveel natuurlijke producten gebruiken op je gezicht .
elke schoonheidsspecialist gebruikt andere cremes maskertjes .
je moet dat egt gewoon vragen wat voor middelen ze gebruiken.
En ga voor natuurlijke producten zoals natuurlijke creme en maskers.
Succes!!