Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben een jongen en Ik heb heel stijl en eigenwijs haar, het is 3cm n het aan de zijkanten staat het horizontaal, hoe krijg ik 't plat langs mn oren?

Toegevoegd na 8 minuten:
Is het gebruik van permanent vloeistof/schuim mogelijk? zonder het gebruik van die rolletjes. Ik wil het namelijk voor een lange periode. en elke ochtend fris gedoucht en schoon haar hebben. Ik wil niet perse krullen, meer flexibel/plat haar, dat als ik wil met wax/gel mijn haar in model brengen. als ik nu gel/wax gebruik, gaat het alsnog horizontaal staan. =S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten groeien. Door het gewicht gaat het hangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon laten groeien ; als het te kort is piekt het.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door er gel in te doen en dan gaan slapen.

En morgenvroeg nat maken en borstelen.
Of nat maken en föhnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt proberen om het te behandelen met permanentvloeistof, dit wordt ook gedaan om natuurlijk, krullend haar glad te krijgen, laat het niet langer inwerken dan aangegeven op de verpakking en als de vloeistof erin zit, met een NIET metalen, dus kunststof kam glad kammen, vervolgens de vloeistof in laten werken, verzorg je haar daarna wel goed met producten tegen beschadigd haar, want je haar krijgt er wel een optater van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding