Mijn hele gezicht zit onder de uitslag, wat moet ik doen?!

Hey iedereen,
ik keek vanochtend in de spiegel en zag dat mijn hele gezicht onder de uitslag zat, terwijl ik die dag daarvoor niks zag. (of was het minder, want het was mij in elk geval niet opgevallen. :l)
Hopelijk kan je mij helpen!
Ik heb ook een paar foto`s van gemaakt (Niet kokhalzen s.v.p.)
En HOPELIJK kan je mij HELPEN!
Alvast HEEEEEEEEL erg bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Niet op mijn gezicht dan, maar op de borst. Het kwam bij mij denk ik door teveel wasmiddel voor het beddengoed gebruiken, en niet genoeg spoelen. Ik krijg het ook op mijn handen als ik iets met de hand in een sopje was.
11 jaar geleden
Denk even goed na: wat heb je anders gegeten dan normaal. Wat voor nieuw wasmiddel is er gebruikt. Heb je nieuwe kleding gekocht die je ongewassen hebt aangetrokken. Ben je bij de kapper behandelt met een nieuw soort shampoo.....
Ga alles na wat er gebeurt kan zijn.
Ook stressvolle situaties kunnen tot zoiets leiden. Het kan dus van binnenuit en van buitenaf gekomen zijn. Er is echter tijd nodig om het weg te krijgen. Drink veel water. Ga niet met van alles smeren, tenzij je een goed product van je huisarts krijgt. Maar zelfs die zal niet direct weten waar het vandaan komt.

Ik heb het idee dat wij je niet verder kunnen helpen, maar goed nadenken wat de oorzaak kan zijn, helpt om het een volgend keer te voorkomen.
11 jaar geleden
Je zou eventueel een alergie test kunnen laten doen bij een dokter of huisarts. Dan weet je waarvoor je een allergie hebt en het vermijden