Veel vrouwen krijgen in de menopauze dunner haar, onder invloed van hormonen.
Op welke leeftijd dat precies is, verschilt van vrouw tot vrouw.
Rieneke1
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veel vrouwen beginnen rond die tijd ook grijs te worden. Grijze haren zijn vaak stugger dan niet-grijze haren. Dus dat heeft ook invloed op je totale kapsel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat verschilt heel sterk per vrouw. Mijn haar is al jaren een stuk dunner dan wanneer ik jong was. Maar grijs ben ik nog niet. Mijn zus heeft een volle bos haar nog maar wel al helemaal grijs.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zwangerschap kan er ook van invloed op zijn, mijn moeder kreeg al dunner haar, toen ze plotseling weer zwanger werd. Iedereen vroeg haar toen of ze een nieuwe kapper had ;) Maar omgekeerd kan het ook. Maar plusje. Gebeurt inderdaad vaak rond de menopauze, dus vaak tussen na de 40e.
Gemiddeld rond 40 jaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
En wat is je bron voor die bewering?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vrienden, familie, kennissen. Je hebt nl. ook iets anders dan alleen wetenschappelijk bewijs. Het heet gedeelde ervaring! SURPRISE!!