hoe duur zou deze tattoo kosten?

ik zou graag deze tattoo willen maar dan wel met zijn bek dicht. ik heb nog nooit een tattoo gezet en wil graag weten hoe duur het ongeveer zou zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
2.2K

Antwoorden (1)

Wat u wilt is een zgn tattoo lower arm sleeve. Veel tatoeëerders bepalen hun prijzen vaak via de zgn handmethode.
Als de hand eenmaal in de gewenste tatoeage past, komen de kosten ongeveer uit op ongeveer € 500,-. Valt de tatoeage er net iets buiten dan zijn de kosten al iets meer dan € 550,--.
Is de tattoo anderhalve hand dan zullen de kosten al snel tegen de € 750,-- zijn.
Bij een hoge moeilijkheidsgraad en gebruik van bijzondere tinten zal de prijs stijgen.
Bedenk ook dat weg laten laseren geen optie is.

Terzijde: de NVWA waarschuwt voor gevaarlijke stoffen in tatoeage-inkt. Zeven inkten brengen volgens de NVWA een "ernstig veiligheidsrisico" met zich mee.

Toegevoegd na 14 minuten:
Voor het kleine hartje, zie bijgaande link, heeft Jennie al € 60,-- betaald.
http://www.jenniefromtheblog.com/vandaag-heb-ik-een-tattoo-laten-zetten/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Lijkt me een realistische prijs.