Hoe kan ik dikkere benen krijgen?

Ik heb namelijk heel erg dunne benen en als ik dan een jurkje bijvoorbeeld aandoe is het helemaal niet mooi.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
11.2K
Ritsuka
6 jaar geleden
Veel fietsen en goed eten, kijk maar naar de benen van Tour de France fietsers.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Iedere dag de trap 10 x op en af lopen, krijg je beter ontwikkelde spieren van en dus mooiere benen.

Antwoorden (2)

ja het hangt er allemaal wat vanaf. Bv. van je leeftijd: als je nog erg jong bent, no worries, die dikkere benen komen wel.
van je lichaamsbouw. als je een appeltje bent, heb je dunne armen en benen en een dikkere romp. dat is je bouw. als je dan gaat eten voor dikkere benen dan wordt je romp gewoon dikker. dus lijken je armen en benen nog dunner.
enz.
dikkere benen ga je er niet van krijgen, maar sporten ontwikkelt je spieren wel. en dan krijg je mooier gevorme benen.
aanvaard echter maar vooral jezelf zoals je bent... en draag kledij die je figuur flatteert. soms denk je zelf dat iedereen denk "oe kijk die nou met haar dunne benen" maar de meeste mensen letten er niet eens op hoe andere erbij lopen. en als ze het wel doe, so what?
Bedenk ook dat er heel veel mode afgestemd is op dunnere benen. dus jij bent beter af dan degenen met mollige benen, die soms moeten zoeken naar een broek die hen staat. Helaas gaat de mode -industrie nog altijd uit van superslank, maar daar ben jij dan wel goed mee.
6 jaar geleden
je zou fitness oefeningen kunnen doen hierdoor zetten je spieren uit en krijg je dikkere benen download bijvoorbeeld de app: 30 dagen fit gebruik ik ook maar dan voor mijn armen. en anders zou je ook op internet kunnen zoeken naar voedsel wat vet opslaat in je benen bijvoorbeeld: brood of macaroni.

ik ging zo een week in plaats van 3 broodjes per dag 5 broodjes per dag eten en ik merkte het gelijk.
maar als je nog niet in de puberteit bent geweest zou ik zoiezo nog even wachten, want het kan nog gebeuren dat je benen vanzelf dikker worden.