Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom worden artikelen waar toch wel zorg aan besteed is, niet echt in de pratijk getest?

ik heb een prachtig vergiet van ikea, maar als ik rijst wil wassen blijven de korrels achter een verdikt randje hangen,waarom is die rand niet aan de buitenkant? hetzelfde met een prullenbak, allemaal randjes en richeltjes, als je het niet elke dag poetst, ziet het er goor uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
539
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou ikea n klacht sturen over dat vergiet.leg het hen uit waarom en dat randje zit en wat de problemen zijn en of ze wel getest zijn,misschien krijg je wel n tegoedbon van hen terug voor t probleem.:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat het zo is ontstaan en ik ken persoonlijk niet veel mensen die zeggen ''PROTEST! vanaf nu koop ik NOOIT meer een prullenbak omdat er allemaal randjes en richeltjes op zitten, als ik het niet elke dag poets, ziet het er goor uit!''. Dus kunnen de producenten gewoon doorgaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat komt omdat men geen uitgebreide praktijktest gedaan heeft en dat komt weer omdat men wilde besparen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding