Kan ik knakworstjes opwarmen om ze vervolgens in een koffiethermoskan te doen inclusief het knakworst vocht om morgen mee te nemen voor de picknick?

2 tekens over

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
7.7K

Het beste antwoord

Het kan heel goed, maar dan mag je hem niet al eens eerder gebruikt hebben voor koffie want dan kan je de worstje weggooien die krijgen een hele gore smaak. Zelf heel goed schoonmaken helpt niet. Je kan het even testen door de fles schoon te maken en er dan heet water in doen en er dan een kopje thee van te zetten dan proef je meteen wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat lijkt me geen gek plan. Zeker proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut! Zelf meerdere keren gedaan!! Echter, waarom nu al als je ze morgen meeneemt. Opwarmen duurt maar een paar minuten! Zou zo lang mogelijk wachten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zeg toch niet dat ik het nu doe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zinsconstructie is wel dusdanig dat men dat kan denken.
Geen probleem. Ik zou ze morgenvroeg net vóór vertrek warm maken, dan blijven ze het best warm. Als je ze vanavond al warm maakt heb je toch warmteverlies vannacht.
jc54
13 jaar geleden
Dat kun je zeker doen, het is namelijk fysiek mogelijk ;).
Wat je wilde weten is of ze dan ook warm blijven. Ook daarop is het antwoord ja.

Ik zou er zoveel mogelijk heet water bij doen, de smaak gaat er amper van achteruit en doordat er meer warmte in de thermoskan zit, blijft de inhoud langer warm.

Eet smakelijk en een fijne picknick!

Toegevoegd na 21 minuten:
Als aanvulling na het antwoord op Jalin, anders zit je vast helemaal in de stress zonder warme knakworstjes op je picknick ;).
Doe een plastic zakje (bestand tegen warmte) in je thermosfles, dan de knakworstjes en het warme vocht en water erbij, plastic zakje dichtknopen en dop op de thermosfles.