Beach Party, Gala, Gemaskerd Bal, Playboy (haha, mensen verkleed in bunny kostuums!), Hippie stijl, Sjonnie & Anita (dat is dat van de jaren '90 enzo, met naveltruitjes, geblondeerde haren met een kuif, lichtblauwe spijkerjasjes, snap je?), Black or White of gewoon een verkleedfeest! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

halloweeen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kabinetsformatie.......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wit
bling bling
herfst
glamour
tutti frutti
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie een leuk en passend thema voor een feest moet uitkiezen kan wel een beetje hulp gebruiken. In dit artikel staan 15 thema's die geschikt zijn voor feesten voor allerlei verschillende doelgroepen:

Klik op onderstaande link:

Toegevoegd na 26 seconden:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/sociaal/41450-15-leuke-themas-voor-feesten.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grease (rock 'n roll)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
piratenfeest, prinsessenfeest, boerenfeest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alu hoedjes,broekjes,&rokjes! Niks geen negativisme,alleen maar positieve! Dat wordt en beest van een feest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Topidee!
- Fear and loathing in las Vegas. (I'm game! :-)

- Freedom! (Hippie feest/happening)

- the Godfather

- the Spanish Inquisition

- Turquoise

- Adam en Eva

- the Love Boat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Medisch Centrum West
13 jaar geleden
Verschillende thema's"

Adam en Eva
Cleopatra
Stenen tijdperk
Jaren 60
Maffia
Hindoestaans
Marokaans
(Vul maar een cultuur in)
Piraten
Prinsen en prinsessen
Beauty
Beast
Nerds
Bling Bling
Famous people
Tropical party
Angels and demons
Halloween
Heksen
Kabouters

Er is echt van alles te bedenken waar je een feest omheen kan creeeren.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een aantal thema's
Hawaii
White party (iedereen in het wit)
Hollywood style (iedereen verkleed als iemand beroemds)
Gemaskerd bal
Apres ski
Jungle
Zwart/wit
Hemel en hel
Sprookjes

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken iemand die ging naar een feestje waarbij je je als travestiet moest verkleden! ook een leuk idee, haha! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben ooit op een hoeren en pooiers feest geweest echt heel vermakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heiligen en hoeren.

Vrienden hebben een keer een feest georganiseerd met dit thema en het was een succes.

Bezoekers konden goed hun creativiteit kwijt in de kostuums.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Mijn moeder gaf toen ze 40 werd een Heksenfeest... het was mid herfts... alle kleden van de vloer gehaald, mega berg bladeren het huis ingegooid... vieze gerechten gemaakt zoals vleemuisogen met drakenspuug.... en natuurlijk paddenwijn en muizenstaarten. Ook hadden we alles nogal eng gemaakt.. je moest door een donkere gang naar het toilet... en in die donkere gang hingen glow in the dark veters naar beneden van het plafond.. een dikke enge nepspin ook... het effect was verbazend griezelig om doorheen te lopen en menig licht dronken gast gilde even in die gang... whaaa! .... brbrbr

:-) Iedereen verkleed als tovenaar, heks en feeen en zo... was een gaaf feest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meisjes als jongens en jongens als meisjes