van welk dier is dit? zie beschrijving

zag toenet in de tuin een grote zwarte vlek, ik dacht dit zal wel vogelpoep weer zijn maar toen ik dichterij keek zag ik dat het allemaal kleine zwarte keutels/rondjes waren, dit lijkt me niet echt van vogels, van welk dier kan dit wel zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Kunnen allerlei dieren zijn, dat hangt ook erg van de omgeving af (woon je in de stad, in een omgeving met bos, aan zee, in een heidegebied?).
Misschien kun je ze terugvinden op deze pagina:
http://www.poepboek.nl/index.php?page=groteboodschap

Of misschien een foto maken en uploaden, naar hier en naar die site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk. het poepboek. +

Andere antwoorden (3)

misschien van wilde hazen of konijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een muis, of misschien wel 'n rat......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan een das zijn