Wat voor boom is dit? (zie foto's)

Enige tijd geleden heb ik deze vraag ook al gesteld, maar omdat de boom toen geen blad had kon mijn vraag niet voldoende beantwoord worden.
Ik zou graag willen weten wat voor boom dit is en hoe ik deze mooi en van hetzelfde formaat houd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Het is een dwerg iep geënt op een gewone iep ( onderstam).
Vind je hem te groot worden, dan kan je deze prima in model knippen, kan nu ook.
Ik had jouw vraag al beantwoord, dat het mogelijk om een dwerg iep gaat, herken de foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen ik de vraag las dacht ik gelijk... eddijst. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel Ed. Jij hebt vast iets met flora, schat ik zo in ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja wel iets! ;-)