hibiscus op stam die doodgevroren is kan die nog te redden zijn, bijv. onder bij de ent, de stam recht afsnoeien? Hij sterft nu steeds verder af

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.1K

Antwoorden (4)

Er zijn er deze winter erg veel bevroren en de meeste zijn helemaal dood.
En dit is erg uitzonderlijk en gebeurt niet veel.
Plant maar een nieuwe, of maak een andere keus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Joepie, hier leeft tie nog. De ceanothis ernaast was wel overleden ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn hibiscus op stam liep zelfs al heel vroeg na de vorst weer uit. de ceanothus is wel overleden. en van de riddersporen zijn de blauwe en rose helemaal weg, maar de witte bloeit volop.
burgos
11 jaar geleden
En m,n rozen om te huilen.
Niet meer te redden, uitspitten en weggooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks meer aan te doen , wij hebben het zelfde.Hij stond al 20 jaar in de tuin,en nu?verrot,dood gevroren. Wat ik heb gedaan?Heb een clematis gekocht,en laat die er overheen groeien,denk nog mooier dan de hibiscus,elk nadeel heeft z.n voordeel.
Suc6,Je kan natuurlijk ook een andere klimmer kopen,maar je hoeft zo in ieder geval de stam er niet uit te spitten.
burgos
11 jaar geleden
Proberen kan natuurlijk altijd,je merkt dan vanzelf of hij het wel of niet gaat doen. Kan ook zomaar dat hij het volgend jaar plotseling weer gaat groeien. Baat het niet dan schaad het niet! Succes