Welke dieren komen uit deze eitjes?

Mijn moeder wou de container wegzetten. Toen zaten er deze eitjes onder. Weet iemand wat er uit komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Lijken mij slakkeneitjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
klopt.

Andere antwoorden (2)

het lijken me wormen of spinneneitjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kon wel eens sterrenschot zijn. Dan eet een roofdier een vrouwtjeskikker of pad. De eitjes en eileiders zijn onverteerbaar en dus braakt het dier de eitjes weer uit.
Ligt jullie tuin dicht bij een sloot of vijver?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het kunnen ook slakkeneitjes zijn, daar is het wel de tijd van het jaar voor. Maar die leggen ze meestal onder een plant.