Zorg ervoor dat de banden waarin de maaier 'hangt' goed zijn afgesteld. Als dit zo is zal het gewicht van de machine volledig je schouders belasten zodat je met beide handen en zonder al te veel inspanning perfect kan 'sturen'....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals op de foto te zien is: Doe een veiligheidsbril en gehoorbescherming op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bosmaaier is een uitermate gevaarlijk ding!
Door de hoge draaisnelheid zie je de messen niet draaien, dat zien kinderen en huisdieren dus ook niet, vooral speelse honden lopen zo maar de draaiende messen in.

Tip: zorg voor je begint ,er geen kinderen in de buurt zijn, doe alle hekjes en deuren dicht. zodat er geen huisdieren naar buiten kunnen lopen, loop van te voren waar je gaat maaien alles even af, kijk naar stenen, speelgoed van kinderen enz. pas als je zeker weet dat er niets ligt, ga je beginnen.