Waarom mag ik wel als ik in het zwembad m'n behoefde doen??, Maar niet een mooie boom opzoeken?, En heet dat wildplassen?

Wij hebben 15000 m² grond en een zwembad

Toegevoegd na 7 minuten:
Niet dat wij ooit in het zwembad plassen..
Maar het gaat om het idee.

Toegevoegd na 13 minuten:
@Mitch001 en anderen:
Het is MIJN zwembad dus er gaan geen andere mensen in en er komt geen paarse vlek!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft 15000 m2 grond er nu weer mee te maken?
en "wij" zijn waarschijnlijk je papa en mama.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij voel je je echt rijk met je 1500m2 grond, wat heeft dat er mee te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PAUL WTF

Antwoorden (12)

Je mag in het zwembad helemaal niet je behoefte doen. Hoe pijns je erover, anderen laten zwemmen in jouw pis, lekkere chique gedachte. De enige reden dat je voor p-en in het zwembad geen bekeuring krijgt is dat het waarschijnlijk niet gemerkt wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede politieman die ontdekt dat jij je behoefte doet in het zwembad.
Je kan toch moeilijker controleren of iemand een behoefte doet tegen een boom of in het water?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gatver!
Hoe kom je erbij dat dat mag?
Ik zou het maar niet doen want i sommige zwembaden hebben ze er een spulletje in dat het plas paars word, een beetje gênant zo en paarse vlek om je heen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat laatste is een broodje aap. Er bestaat geen openbaar zwembad waar niemand in plast, al waren het maat de kleinere kinderen. Toch zie je nooit zo'n paarse vlek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ het was best wel in het nieuws.
En in het zwembad in een bungalow park gebeurde het bij mijn broertje,
Dus hou een keer op te doen of je alles weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, op je teentjes getrapt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn TENEN staat doet geen pijn en ik heb maat 43, dus dat zal ik geen teentjes noemen ook al is het een spreekwoord ;)
En je bent gewoon super irritant omdat je altijd denkt dat je alles beter weet en dat plaatje van jou vind ik ook al zo irri
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mitch:
Als je nou je antwoorden en reacties eerst eens naleest, voordat je ze plempt, dan is kans ook groter dat men wellicht jouw antwoorden meer waardeert. Iets met leestekens en ABN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, wat bedoel je met leestekens en ABN?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit:
Ik zou het maar niet doen want i sommige zwembaden hebben ze er een spulletje in dat het plas paars word, een beetje gênant zo en paarse vlek om je heen zou je ook zo kunnen schrijven:
Ik zou het maar niet doen, want in sommige zwembaden hebben ze er een spulletje in gedaan, die de plas (urine) paars kleurt. Een beetje gênant zo'n paarse vlek om je heen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uuhh.. Je wilt dat ik met dure woorden ga smijten?
Beide overtredingen zijn verboden..echter in het water kun je het doen zonder dat het opvalt..

Daarom is het nochtans niet minder verboden.

Het is overigens behoorlijk onsmakekijk om anderen in jouw urine te laten zwemmen..ja toch?

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is m'n eigen zwembad..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij je eigen dingen is niks verboden :s
In je eigen zwembad mag je doen wat je wilt, bij je eigen boom mag je plassen wanneer je wilt
Omdat het plassen tegen een boom meer opvalt dan in een zwembad.
Het nieuwste snufje om wildplassen tegen te gaan is de zogenaamde "plasverklikker". Dat houdt in dat als je in het zwembad plast je een rode wolk rond je middel krijgt waardoor je door de badmeester herkend wordt en het bad kan worden uitgezet. De rode wolk ontstaat door een chemische reactie van een stof in je urine en een stof in het zwemwater. Bang geworden? Nergens voor nodig want het is gewoon een fabeltje om kleine kinderen bang te maken zodat ze niet in het zwembad plassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag zoveel in jouw zwembad pissen als je maar kunt lozen. En als je maar uit zicht staat mag je ook vrijelijke je behoefte doen tegen een boom. Zelfs mag je als 12-jarige in een auto rijden.... Op jullie eigen grond tenminste. Want daar geldt het privaatrecht en niet het publiekrecht.
Het publiekrecht geldt als jij in de openbare ruimte dit soort dingen doet. Als jij pist in het zwembad van de buren,kan de politie daar dus niets aan doen. De buurman kan via de rechter proberen de reinigingskosten te verhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vergelijkt appels met peren. Het gaat over een privé-zwembad en een 'openbare' boom.

Voor alle duidelijkheid: Wildplassen is het plassen in het openbaar, op een plaats die daar niet voor is bedoeld, bijvoorbeeld tegen een boom, een lantaarnpaal, in een portiek enz. Dit geeft veel overlast, met name vanwege de stank.

Je mag ook niet plassen in een openbaar zwembad.

Maar je mag gerust plassen tegen een boom in je eigen tuin. Zeker als je een vrijstaand huis heb en een flinke lap tuin, zal niemand daarover klagen. In een klein stadstuintje heb je wel kans op klachten (stankoverlast) van buren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij lekker in je eigen plasbad wilt zwemmen, dan moet je dat zeker doen. En als jij lolaap in je eigen tuin aan een boom hangt en je wilt plassen, is dat nog geen wildplassen. Zodra je dat te vaak doet en overlast veroorzaakt (ook 15.000m² grond heeft zijn grenzen) en de buren hebben er last van, dan mag het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, nee dat wil ik niet, zie extra uitleg!
En we hebben geen buren! ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat wilde je dan met deze vraag bereiken of weten?
Als de boom in jouw tuin staat (al is het een tuin van 1000 km groot) mag je er tegenaan zeiken wat je maar wilt hoor. Hetzelfde geldt voor je zwembad.
Of papa en mama er blij mee zullen zijn is een ander verhaal.

Maar van openbare bomen en baden blijf je af met je pies, omdat je anders andere medegebruikers benadeelt.

Pis ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij mag op je eigen terrein zeiken en schijten waar je maar wil ,en niemand heeft dan het recht om je te beboeten, en niemand zal je beboeten als je het doet ,dat zeiken in een zwembad smerig is weet iedereen ,en toch gebeurt het. als je op eigen terrein tegen een boom zeikt is dat ook geen wildplassen ,maar ik raad je wel aan om af en toe een andere boom op te zoeken ,daar het niet bevorderlijk is voor de relatie met je huisgenoten omdat het nogal kan gaan stinken in de omgeving van die boom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op privéterrein heet het niet wildplassen. Je mag plassen in je eigen wc, in je eigen zwembad, tegen je eigen boom, etc. De gekste dingen mag je, als het maar thuis is en niet bij anderen. Het heet pas wildplassen als het in het openbaar gebeurt.