Nee, zo lang je er maar voor zorgt dat de grondlaag absoluut droog en licht opgeschuurd is voor je de verflaag aanbrengt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel kun je verf op waterbasis overal overheen smeren en verf op terpentinebasis kan niet over verf op waterbasis. Ik zou het dus maar even navragen in de winkel waar je de verf hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet kan waterbasis na een aantal weken over terpentine basis en terpentinebasis pas na twee jaar over water basis.