Raam gaat niet meer open, iemand een idee wat je hieraan kan doen?

Picture for question
2 jaar geleden
in: Wonen
1.6K
ronron1212
2 jaar geleden
Wat voor ramen?
Dorienp
2 jaar geleden
De raam kan niet kantelen ( kiepraam), je kan alleen de raam open doen, het is geen dubbel beglazing.. maar wat voor ramen weet ik niet juist..
ronron1212
2 jaar geleden
Plaats een foto erbij
ronron1212
2 jaar geleden
Nog geen duidelijke foto van het hele raam.
Dorienp
2 jaar geleden
Heb al heel de tijd zitten trekken, maar er komt geen enkele beweging in..
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dan kun je, maar dat wordt een bende natuurlijk, W40 tussen de kieren te laten inspuiten in de hoop dat het wel lukt.
Of als het een eigen woning betreft iemand laten langskomen en als het een huurwoning betreft, de verhuurder bellen of mailen.

Antwoorden (1)

Het kan aan mij liggen maar ik zie duidelijk dubbel glas.
Misschien een optie om tegen het raamkozijn te drukken en tegelijkertijd de handel proberen te draaien?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dorienp
2 jaar geleden
Normaal gezien is het enkel glas dat ze me vertelde.. en de raam is gewoon trekken doe kunnen we niet draaien..
ronron1212
2 jaar geleden
Ergens moet er dan toch een sluiting zitten ander kan iedereen buiten ook het raam open maken.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dat je eraan trekken moet is logisch maar door even te drukken en dan te draaien komt de handel misschien wel in beweging.
Dorienp
2 jaar geleden
Komt geen enkele beweging in..
TurfGraver
2 jaar geleden
Foto van hele raam (met kozijn) zou handiger zijn.