Hoe te handelen als een bedrijf tijdens bezorging schade veroorzaakt?

Een bezorger heeft schade veroorzaakt. Hij zei, dat hij dit wilde regelen met het bedrijf en dat wij wel van hen zouden horen. Vervolgens heb ik zelf naar de klantenservice gebeld voor overleg en ik heb foto's opgestuurd. Nadien werd ik teruggebeld met de mededeling dat de bezorger hen had laten weten dat hem hier niets van bekend was! Wat nu?

3 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Antwoorden (1)

Neem zo snel mogelijk na ontvangst contact op met het bedrijf waar je de bestelling gedaan hebt. Dat bedrijf is meestal verantwoordelijk voor het pakket totdat jij het in goede staat hebt ontvangen. De schade kunnen zij misschien op het bedrijf dat het pakket bezorgde verhalen.