Doen de knoppen van een chesterfield meubel pijn als je erop zit of zijn ze ongemakkelijk?

Ik bedoel dus die gecapitonneerde delen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen
Pieterke
3 jaar geleden
Ze worden veel verkocht dus ik neem aan dat ze gemakkelijk zitten en geen pijn doen.
Ivana
3 jaar geleden
Nee, dat merk je niet, omdat de knopen dieper zitten dan de rest van het oppervlak van de zitting of rugleuning. Het geeft aan grotere veerkracht aan het oppervlak dat zo behandeld is.
Ik vind het nog mooi ook, maar dat was je vraag niet.

Antwoorden (1)

De gecapitonneerde "knopen" liggen zó diep in de bekleding, dat je ze niet voelt en zo kunnen ze dus geen pijn doen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Niet de knopen zijn gecapitonneerd, maar het leer (of een andere stof). Het leer of de andere stof is door middel van de knopen gecapitonneerd. Er ontstaat daardoor een laag van kussentjes.