Hoe kan ik mijn instopstrook wegstoppen in mijn dekbed?

Zoals een dekbed met een knoopsluiting. Ik moet de instopstroken in de winter wel gewoon kunnen gebruiken.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Dat zou ik doen door het bevestigen van een strookje klittenband aan beide zijkanten van de strook en dan de andere delen aan de binnenkant van de hoes.
Amadea
3 jaar geleden
Inekez1
3 jaar geleden
Inderdaad. Klittenband of gewoon zelf een paar drukknoopjes erin zetten. Kun je gewoon per setje kopen met een speciaal dingetje waarmee je met een hamer de knoopjes aan de stop zet.