Hoe kan ik mijn kamer geluids dicht maken?

Ik woon dus nog bij mijn ouders, maar ik eigenlijk in mijn kamer alles horen wat ee op de 1e en 2e etage gezegd word.... nou hebben we wele en vrijstaand huis dus van de buren hebben we geen last alleen van mijn ouders en broers kan ik letterlijk alles horen. En ik wil dat liever niet en begrijp ook als hun niet alles van mij willen horen. Dus hoe kan ik mijn slaapkamer van ongeveer 4m bij 2.5m iets geluids dichter krijgen ????

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (1)

Met oude tapijten en gordijnen kan je je kamer isoleren. Hang de tapijten aan de muren en/of de gordijnen dan wordt het een stuk rustiger. Voor oude vloerkleden en gordijnen kan je kijken bij een kringloopwinkel.
Succes hoor @Poesje123