Hoe scheer je een liguster haag recht en zonder happen?eerst boven kan en dan de zijkanten,of juist andersom???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Eerst maar van boven er alles af en dan de zijkanten, ben je onzeker met juist te knippen, knip er dan eerst te weinig af, daarna goed langs de heg kijken, dan zie je precies waar er nog wat af moet en maak je een fout, het groeit er van zelf weer aan, dit jaar nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer één van je voortreffelijke antwoorden Ed! +1
Je kan langs de bovenzijde eerst een rouwtje spannen om recht te blijven. Scheer de zijkanten met een vloeiende beweging. Niet stoppen dan ga je scheef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerst de zijkanten doen, anders heb je steeds last van hetgeen je er van boven af hebt gehaald. Die losse takken blijven dan allemaal in de zijkant hangen.