Voor de aankomende carnaval willen wij onze kleding + atributen groen spuiten of schilderen. Hoe kunnen we dit het beste doen? Dien

Toegevoegd na 3 minuten:
Kunnen jullie mij vertellen met welke verf/lak ik dat het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Met groene verf of spuitbus groene lak. Heeft meestal een groene sop. Informeer eens bij defensie die doen dat ook. Misschien hebben ze wat over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
textielverf te koop bij drogist of handwerkwinkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kleding zou ik met textielverf doen (als je dat met gewone verf spuit, wordt het keihard en breekt het als de kleding buigt) en attributen met painters touch, die hecht op zowat alles, lekker makkelijk dus en niet te duur....