waar koop ik deze wildlife print kaars? zie foto en uitleg

ik weet niet waar deze vandaan zou moeten komen, wellicht zelfs buitenland, is een print van zebra, tijger en cheetha in 1 vierkante kaars, is 5 a 6 cm hoog en 7 cm breed, heeft iemand een idee? een foto staat er bij voor de duideklijkheid. (als dat wil met uploaden)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Dat kan in ieder geval via deze website: http://www.joissu.com/ANIMAL-PRINT-BLOCK-CANDLE/productinfo/22-187/

Één kaars kost 1,95 dollar, maar er geldt een minimumbedrag voor een bestelling via de website van 50 dollar: "Do you have a minimum order cost? Yes, the minimum order is $50.00. The Web site will not process your order unless this requirement is met."

Internationale levering kan veel geld kosten: "Do You Ship to International Addresses? Yes. However shipping to overseas locations can be a bit pricey. The actual cost of shipping to overseas locations will not be reflected correctly on the website. We recommend that you call our customer service department at 1-800-233-1681 to place your order and to determine the actual cost to ship your order overseas."

Toegevoegd na 34 minuten:
Ook op deze website http://www.theleopardprintmonkey.com/Animal-Print-Cube-Candle-p/lpmmx108.htm wordt deze kaars aangeboden.

Toegevoegd na 45 minuten:
En op deze website vind ik de kaars ook terug: http://www.communitywelcomecenter.com/110611,item_id,item_watch,option,ad_details#30318da4dcd2

Toegevoegd na 49 minuten:
Op de laatste twee websites wordt de kaars aangeboden voor 7,99 en voor 8 dollar. Ik zie er geen vermeldingen over een minimumbedrag voor een bestelling op staan.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje voor de antwoorden, maar het zijn allemaal buitenlandse, en is het niet een minimale order van 50 dollar dan zijn alleen de verzendkosten al 15 euo, heb je misschien ook een winkel of webshop die al in nederland zit? of winkels die filialen hebben binnen nederland?
Antoni
11 jaar geleden
Dank voor je reactie. Ik heb helaas geen Nederlandse winkels kunnen vinden.