Waar koop ik een mini zen tuintje?

Ik ben op zoek nar een zen tuintje, het liefst niet online maar gewoon in een winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze volg ik even (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bakje met voillierre zand...paar kiezelstenen er in en voila... Een mini zen tuintje...
En dan heb je ook nog geld bespaard.. Erg zen voor je portomonee....;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal te gek! Ik ben om. Dit wil ik ook.
Als je een maand gelukkig wilt zijn slacht je een varken.
Als je een leven lang gelukkig wilt zijn neem je een Tuin.
Dat zijn geluiden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik eentje, gekregen van mijn moeder die op vakantie was in Spanje. Ik zag het als een grapje, mijn zoon harkt hem wel eens. haha.
Wat is het nut daarvan dan? Zijn we vandaar zo gelukkig ineens? :)

Antwoorden (1)

Ik zou het bij de Expo proberen, bij Xenos, de Bijenkorf of andere "gadget winkels" zou je ze ook weleens kunnen tegenkomen.